Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^ Ale ještě jste zapomněla na jeden fenomén: Serii A :-).

Moje oblíbená:

https://www.youtube.com/watch?v=vVmHrjJ2bRQ

0 0
možnosti

Miroslave, ten italský originál jsem nikdy neslyšela.

Takže dík.

0 0
možnosti

J22i15ř73í 40H13r78b96e20k

6. 6. 2019 22:36

Jsou děsně rychlí v mluvení... obdivuju schopnost vnímat slova tak rychle a bejt schopen tak rychle artikulovat, ale tohle není má silná parketa -> musí mi stačit angličtina s esperantem ála užitečnost a hobby

0 0
možnosti

Myslím, že všechno je otázka tréninku, poslechu a hlavně aktivního používání jazyka. Potom člověk automaticky přejde do fáze, že začne ve vysloveném řetězci rozlišovat jednotlivá slova a chápat jejich významy. V této fázi je znalost jazyka už na dobré úrovni. Jak jsem zmiňovala v textu, italština má spoustu různých nářečí takže když potkáte Italy z jiné oblasti, než jste zvyklý, jste zase mimo :-) Ale to není samozřejmě specifikum pouze italštiny. Taky na sobě vidím, že když jsem některý den unavená, hůř a pomaleji se v italštině vyjadřuji. Ale pořád je pro mě daleko jednodušší, než mám stejný obsah formulovat anglicky. Prostě pvně z ČJ přepínám do IJ. Italsky mluvím denně doma, anglicky denně v práci. A je to obrovský rozdíl.

0 0
možnosti

La lingua italiana è molto bella:-))))

Chvíli jsem se italštině věnovala jen tak, že se mi moc líbí, a mám ráda Itálii. Ale s ohledem na věk už je jen pro radost.

No, "můj" zpěvák je L.Pavarotti, pak Andrea Bocelli a i ten Eros. A zpěvačka Gianna Nannini. Pochopitelně i italské opery.

Dík za blog.

2 0
možnosti

Zdravím Vás.

S první větou naprosto souhlasím :-)

Takový koníček je vždycky krásný, bez ohledu na věk. V dnešní době je velká výhoda, že se lze s rodilými mluvčími spojit klidně i přes internet a pořád se tak zlepšovat.

Co se týče zpěváků, můžete zkusit třeba i Lauru Pausini nebo zpěvačku jménem Nada, můj oblíbenec je třeba Cesare Cremonini a skupina Negramaro.

Děkuji za pochvalu!

1 0
možnosti
Foto

Dekuji za skvely clanek, italstinu mam rada pro jeji melodicnost a zivocisnost. Italii mam projetou krizem krazem a chystam se do Brindisi R^;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS